Εκεί όπου υπήρχαν. υπάρχουν και θα υπάρχουν Έλληνες..!

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Οι... "νέοι" Νεοδημοκράτες!

Αγαπητό περιοδικό,

Σε κάποια αποστροφή της ομιλίας του προς την ΚΕ της ΝΔ ο Αντώνης Σαμαράς το είπε και αυτό:  
«Οι νέοι Νεοδημοκράτες»!!! 
Σταυροκοπήθηκα! 
Τι ‘ν’ πάλι τούτο; 
Τι εννοεί ο Πρόεδρος; 
Ποιοι είναι οι «νέοι» και ποιοι οι «παλαιοί» Νεοδημοκράτες;
Έπεσα σε βαθιά περισυλλογή για λίγες στιγμές χρόνου… 
Μετά έπεσα σε βαθιά θλίψη, σχεδόν κατάθλιψη… 
Σχεδόν κατάλαβα πού το πάει ο ποιητής… 
Ένιωσα μέσα μου την καρδιά μου να σφίγγεται, να συστέλλεται με πόνο και μια σκοτεινή μελαγχολία με κυρίευσε… 
Συνειδητοποίησα πως...
εκείνος ο επαίτης που περιμάζεψα από συμπόνοια και συγγνώμη στο σπίτι μου, που περιέθαλψα, που έβαλα στο τραπέζι μαζί με τους συγγενείς και τους φίλους μου, τώρα θέλει να γίνει… αφεντικό της οικίας και να πετάξει έξω τους νοικοκυραίους!

Κι ύστερα πάλι έπεισα τον εαυτό μου να υποταχτεί στη λογική και την αυτοκυριαρχία του. 
Και ησύχασα, με μια απέραντη γαλήνη της συνείδησής μου, όταν διαπίστωσα πως εγώ είμαι ένας «παλιός» Νεοδημοκράτης… 
Και πως κανείς δεν μπορεί να ορίσει τη μοίρα μου, γιατί απλούστατα κανένας δεν μπορεί να διαγράψει, να παραγράψει ή να ξαναγράψει την ιστορία μου… 
Και η ιστορία είναι αυτή που κατοχυρώνει τους «τίτλους ιδιοκτησίας», που διακρίνει ανάμεσα στους «νοικοκυραίους» και τους «λαθρεπιβάτες»

Με τιμή,

I.Π.

Related Posts with Thumbnails Blog Widget by LinkWithin

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP